Testimoni Pengguna Slimming Set Shaklee


Assalamualaikum. 

Okay Sya nak share testimoni-testimoni pengguna Shaklee. Hehe. Yang ni khas untuk yang ingin kurus. Hehe. Okay, biasanya Sya akan suggest satu set lengkap Set Kurus lah iaitu ESP, Lecithin dan Alfalfa Complex. Tapi tu semua bergantung kepada bajet lah. Hehe. Kalau bajet kurang, boleh ambil Set Kurus Bajet. Boleh ambil Lecithin dan Alfalfa Complex. Haa yang bestnya ramai tau yang berjaya mengurangkan berat badan setelah consume even just Lecithin dan Alfalfa Complex. 



Set Kurus Shaklee: ESP, Lecithin, Alfalfa Complex

Feedback pengguna Set Kurus Shaklee

Testimoni pengguna Lecithin, Alfalfa dan ESP. Happy berat badan turun :)

Testimoni pengguna yang turun 3kg tidak sampai sebulan consume Lecithin dan Alfalfa Complex


Testimoni pengguna yang turun berat badan sebanyak 7kg setelah consume 
Lecithin dan Alfalfa beberapa bulan 

Yang pasti produk Shaklee ni memang selamat kerana dihasilkan dengan bahan semulajadi sahaja. So, memang tak adalah bahan chemical ke apa ke yang berbahaya kepada tubuh tu. Memang selamat. Tidak diragui lagi. Hehe. Halal tu memang halal la. Haa tu yang penting kan. 

Kita kena cari jalan la nak kuruskan badan kan. Memang kena buat senaman juga. Tapi at the same time kena ambil supplement untuk membantu tubuh bekerja. So, itu yang pentingnya supplement. Tubuh badan kita kan nak guna lama. So, kena maintain berat badan ideal untuk mencegah penyakit-penyakit yang berbahaya tu. Haa kan dan kasi tazkirah. Hehe. So, if nak order, boleh contact Sya terus okay. Sya tinggal di Kota Damansara. So boleh sangat kalau nak COD Shaklee kat area Kota Damansara. 

Boleh contact Sya melalui SMS/Whatsapp/Wechat.

Shaklee Independent Distributor
Sya Razali (869844)
014-5151277
Kota Damansara / Klang


No comments:

Post a Comment