Omega Guard Shaklee dan Kurus



Assalamualaikum



Kenapa tajuk entri ni Omega Guard Shaklee dan kurus? Haa nak beritahu for those yang tak tahu Omega Guard boleh membakar lemak. So, motif dia kat sini nak beritahu yang Omega Guard Shaklee ini begitu sinonim dengan kurus. Hehe. Minyak Omega Guard 3 yang ada dalam Omega Guard ni memang membantu tubuh kita membakar lemak dalam badan. So no wonder lah boleh kurus bila consume Omega Guard ni. Omega Guard Shaklee ni memang diperbuat daripada minyak ikan yang tulen. Nak kurus? Senang sahaja, consume lah Omega Guard. Hehe. 





Selain tu, Omega Guard ni juga mengurangkan selera makan anda. So, tak adalah setiap kali nampak makanan sedap, korang pun ketar kepala. Semua nak dimakannya. Akhirnya diet ke mana, kurus pun tak juga. Hehe. 


Kandungan Leptin dalam Omega Guard ni membantu meningkatkan metabolisme badan. So, segala lemak telah transfer kepada energy. So, tak adalah tersisa lemak-lemak tepu di peha, perut, lengan dan tempat-tempat yang sewaktu dengannya. Hehe. 


So, secara ringkasnya, sudah terbukti Omega Guard ini mampu membantu anda untuk kurus. Cuma yang tak terbuktinya kalau korang tak try. Hehe. Jom order Omega Guard! Jom kurus secara berjemaah! Hehe


Boleh terus hubungi Sya untuk order. Boleh COD area Klang Bukit Tinggi dan Kota Damansara. 



Shaklee Independent Distributor 
Sya Razali
014-5151277
Kota Damansara / Klang




No comments:

Post a Comment